Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Pachet - Migrare la Office 2013 pentru utilizatorii de Office 2003


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 165 EUR (fara TVA) Durata: 2 zile (16 ore)

 

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 148 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 132 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 115 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Logo Excel 2013

Cui se adreseaza acest curs?
Celor aflati la un nivel INTERMEDIAR in utilizarea Microsoft Excel 2000/2002/2003/2007.

Informatii Trainer

 

Echipa DrExcel

Cursul este sustinut de catre Echipa Dr.Excel (condusa de Bogdan Tarla singurul MVP Microsoft Office din Romania)
Yahoo Messenger ID: office_itlearning 

Materialele de curs ITLearning (unice in Romania)

materiale de curs itlearning

Suportul de curs consta intr-o serie de resurse multimedia unice in Romania
-425 de video tutoriale in limba romana (click aici pentru a descarca o copie Demo a DVD-ului)

 

Exemple clasa- toate exemplele realizate la curs (aprox. 50 de exemple functionale, realizate de trainer in cadrul cursului)

  

 

 

Logo Dr.Excel -acces pe forumul comunitatilor Microsoft Office din Romania

 

Comunitatea Microsoft Office din Romania

Aceste comunitati sunt administrate de catre ITLearning (cu sprijinul Microsoft Romania) si reprezinta locul in care puteti adresa orice intrebare tehnica legata de produsele suitei de birou Microsoft Office. 

materiale de curs microsoft step by stepToti cursantii nostri primesc si documentatia oficiala Microsoft Step by Step.
Scrise de echipele de specialisti Microsoft manualele Oficiale SBS (Step by Step)- reprezinta suportul de curs editat de Microsoft Press care contine baza conceptuala si hands-on-labs oferite de trainerii certificati Microsoft pe parcursul "instructor-led course" necesare sustinerii cu succes a examenelor MOS(Microsoft Office Specialist) aferente si obtinerii expertizei necesare activitatii de zi cu zi.  


Logo Office-Learning.roSeparat, dupa terminarea cursului, ITLearning ofera acces gratuit pe singurul portal de lectii interactive din Romania: www.Office-Learning.ro (click aici pentru a vizualiza 3 lectii interactive demonstrative)

 

Agenda Curs

 

 Modulul 1: De ce este de special Office 2013
- Pentru ca vine cu o (absolut noua) interfata (revolutionara, baza pe panglici contextuale);
- Pentru ca este o suita de programe bazata pe standarde - Noul Open XML file format (alte extensii pentru fisiere: docx, xlsx, pptx);
- Pentru ca aduce (in plus) atatea facilitati, incat ne face sa fim mult mai productivi.

Lectii

Panglica - un instrument revolutionar
Aspect estetic mult imbunatatit
Doua toolbaruri - floatie si QAT
Meniuri contextuale imbunatatite
Documentele - fisiere arhivate (zip)
Modulul 2: Web App 2013
- Permite (gratuit), via Internet, editarea documentelor Word, Excel, Powerpoint, OneNote
- Permite editarea documentelor in orice browser si din orice sistem de operare

Lectii

Lucrul Online - Offline
Lucrul in echipa
Modulul 3: Noutati legate de interfata

Lectii

Backstage View
Mod protejat de deschidere
Splash Screen-uri inteligente
Modulul 4: Noutati Excel 2013 vs. 2003

Lectii

Excel web app (salvare-deschidere)
Editare online-offline
Atribuirea unui cod macro la un buton din Ribbon
Sortarea dupa atribute de formatare
Filtrarea dupa an-trimestru-luna-zi
Filtrarea dupa atribute de formatare
Gasirea valorilor distincte-duplicate
Stergerea valorilor duplicate
Scoaterea in evidenta a valorilor ce NU respecta o conditie data
Formatarea conditionata
Format as Table
Sparklines
Slicers
Pivot Table
Fereastra de optiuni
Creare diagrame
Adaugare linie de tendinta
Personalizarea Ribbon-ului
Personalizarea QAT
Lucrul cu noul editor de ecuatii
Inserarea unor functii noi (functia Aggregate)
Macrorecorder-ul are suport si pentru grafice
Partajarea pe SkyDrive
Formatarea conditionata folosind Data Bars
Utilizarea optiunii Search Filter
Noul meniu Print Preview
Tab-ul Developer
Paste Preview
Cum utilizam noul instrument Spreadsheet Compare din Excel 2013?
Cum utilizam noul instrument Timeline din Excel 2013?
Cum utilizam noile optiuni de afisare a diagramelor din Excel 2013?
Cum utilizam noua optiune Recommended Charts din Excel 2013?
Cum utilizam noua optiune Recommended Pivot Tables din Excel 2013?
Cum utilizam noul instrument Power View din Excel 2013?
Cum utilizam noul instrument Flash Fill din Excel 2013?
Cum utilizam noile optiuni de inserare a imaginilor din Excel 2013?
Cum instalam noile aplicatii din Office Store in Excel 2013?
Cum utilizam noua functie ENCODEURL din Excel 2013?
Cum utilizam noua optiunea Browser View Options din Excel 2013?
Modulul 5: Noutati Outlook 2013 vs. 2003

Lectii

Utilizarea noii interfete
Modul de conversatii
Quick Steps
Instant Search
Expediere info din calendar pe mail
Clean Up
Search Folder
Redimensionarea pozelor atasate
Utilizarea Add-In-ului Outlook Social Connector
Personalizarea Ribbon-ului
Personalizarea QAT
Fereastra de optiuni
Crearea unor reguli de mutare mult mai rapid
Raspunderea la un E-mail folosind mesageria instanta
Selectarea unei metode de comunicare cu un contact din agenda
Expedierea unui screenshot
Afisarea meniului To-Do
Cum conectam contactele din diverse conturi de socializare ?
Cum afisam starea vremii in calendarul din Microsoft Outlook ?
Cum modificam unitatea de masura a temperaturii in Microsoft Outlook ?
Cum revenim la aspectul clasic al panoului de dosare ?
Cum modific proprietatile unui contact ?
Cum utilizez optiunea Attachment Reminder ?
Modulul 6:. Noutati Word 2013 vs. 2003

Lectii

Salvarea in format PDF
Paste Preview
Editarea pozelor
Screenshot
SmartArt-uri
Ecuatii matematice
Creare Blog Post
Navigation Pane
Upload pe SkyDrive
Cum utilizam noile optiuni de inserare a imaginilor in Word 2013?
Cum instalam aplicatii din Office Store?
Cum utilizam optiunea Touch/Mouse Mode ?
Cum modificam extensiile fisierelor asociate?
Cum inseram un material video de pe web ?
Cum instalam dictionare din Office Store ?
Cum lucram cu noua optiune de inserare a comentariilor in Word 2013?
Cum editam un fisier PDF in Word 2013?
Cum accesam si utilizam Formatting Task Panes in Word 2013?
Cum conectam servicii in Microsoft Office?
Modulul 7:. Noutati PowerPoint 2013 vs. 2003

Lectii

Inserarea unui screenshot
Partajarea unei prezentari pe SkyDrive
Utilizarea instrumentului Laser Pointer
Verificarea compatibilitatii pentru versiunile anterioare
Noul meniu PrintPreview
Fereastra de optiuni
Un nou mod de vizualizare a prezentarilor
Meniul File - Backstage View
Eliminarea fundalului unei poze
Un nou WordArt
PowerPoint Online
Efecte animate puternice
Teme si template-uri
Slide-ul Master are optiuni noi
Inserarea filmelor
Editare filme
Utilizarea sectiunilor
Salvarea prezentarii in format video
Broadcast slideshow
Lucrul in echipa
Cum utilizam optiunea Present Online?
Cum lucram cu noile optiuni aferente temelor?
Cum utilizam instrumentul Eyedropper?
Cum lucram cu noua optiune de inserare a comentariilor?
Cum modificam extensiile fisierelor asociate?
Cum utilizam optiunea Use Presenter View?
Modulul 8. Noutati Access 2013 vs. 2003

Lectii

Realizarea unui formular simplu
Sortari si filtrari in cadrul formularelor
Modificarea pozitiei controalelor
Adaugarea unui logo
Formulare si subformulare
Adaugare but. navig. si campuri calculate
Inserare Combo box
Adaugare control de tip Tab
Lucrul cu coduri macro
Personalizare formular
Inserare campuri predefinite intr-un tabel
Utilizarea meniului Application Parts
Utilizare Navigation Forms
Utilizarea optiunii Web Compatibility
Utilizarea noului designer de coduri macro
Cum utilizam instrumentul Database Compare in Access 2013?
Cum conectam servicii in Microsoft Office in Access 2013?
Cum utilizam optiunea Touch/Mouse Mode in Access 2013?
Cum utilizam sablonul Custom web app in Access 2013?

 

Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor
La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.
Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Cursuri aditionale
Lectii gratuite
Trainerii