Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Curs Excel 2013 VBA


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 290 EUR (fara TVA) Durata: 3 zile (24 ore)

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 261 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 232 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 203 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Logo Excel 2013

Cui se adreseaza acest curs?
Acest curs este de nivel AVANSAT. Se adreseaza celor ce au experienta atat in utilizarea programului Microsoft Excel 2013 cat si o minima experienta in programare (orice limbaj).
Cunostinte prealabile
Pentru a putea participa cu succes la acest curs viitorii cursanti trebuie sa:
-fie familiarizati cu notiunea de baza de date
-cunoasca teoria relationala
-familiarizati cu interfata Excel 2013/2010/2007

Celor ce nu indeplinesc toate conditiile de mai sus le recomandam participarea in prealabil la cursurile ITLearning:
Microsoft Excel 2013 (I) Incepator si Microsoft Excel 2013 (II) Mediu-Avansat
sau
Microsoft Excel 2013 (I-II) Pachetul Nr 1 Incepator - Avansat 
Informatii Trainer

 

Echipa DrExcel

Cursul este sustinut de catre Echipa Dr.Excel (condusa de Bogdan Tarla singurul MVP Microsoft Office din Romania)
Yahoo Messenger ID: office_itlearning 

Materialele de curs ITLearning (unice in Romania)

materiale de curs itlearning

Suportul de curs consta intr-o serie de resurse multimedia unice in Romania
-425 de video tutoriale in limba romana (click aici pentru a descarca o copie Demo a DVD-ului)

 

Exemple clasa- toate exemplele realizate la curs (aprox. 50 de exemple functionale, realizate de trainer in cadrul cursului)

  

 

 

Logo Dr.Excel -acces pe forumul comunitatilor Microsoft Office din Romania

 

Comunitatea Microsoft Office din Romania

Aceste comunitati sunt administrate de catre ITLearning (cu sprijinul Microsoft Romania) si reprezinta locul in care puteti adresa orice intrebare tehnica legata de produsele suitei de birou Microsoft Office. 

materiale de curs microsoft step by stepToti cursantii nostri primesc si documentatia oficiala Microsoft Step by Step.
Scrise de echipele de specialisti Microsoft manualele Oficiale SBS (Step by Step)- reprezinta suportul de curs editat de Microsoft Press care contine baza conceptuala si hands-on-labs oferite de trainerii certificati Microsoft pe parcursul "instructor-led course" necesare sustinerii cu succes a examenelor MOS(Microsoft Office Specialist) aferente si obtinerii expertizei necesare activitatii de zi cu zi.  


Logo Office-Learning.roSeparat, dupa terminarea cursului, ITLearning ofera acces gratuit pe singurul portal de lectii interactive din Romania: www.Office-Learning.ro


Agenda Curs (format prescurtat)
Modulul 1: Interfata Excel 2013
Modulul 2: Visual Basic Editor
Modulul 3: INSTRUCTIUNILE VBA
Modulul 4: Obiectele Microsoft Excel
Modulul 5: Modificarea interfetei cu utilizatorul
Modulul 6: Cum se gestioneazã erorile
 
Agenda Curs (in detaliu)
Modulul 1: Interfata Excel 2013
Descriere modul
Noua interfata Office 2013 numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.
Lectii
Explorarea interfetei Microsoft Excel 2013
Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
Lucrul cu taburile contextuale
Personalizarea mediului de lucru Excel 2013
Super Tooltip
Quick Excel Toolbar
Floatie
Modulul 2. Visual Basic Editor
Interfata grafica VBE
Properties Window
Project Explorer
Code Window
Locals Window
Immediate Window
Watch Window
Scrierea procedurilor
Inregistrarea unui macro
Scrierea unei proceduri
Scrierea unei proceduri de eveniment (event procedure)
Unelte VBE pentru scrierea instructiunilor
Executarea unei proceduri Sub
Modele de obiecte
Privire generala
Proprietati si metode
Legatura dintre modelul obiectelor si interfata utilizator
Colectii de obiecte
Automatizarea actiunilor prin folosirea obiectelor
Obtinerea unei referinte la un obiect
Aplicarea proprietatilor si metodelor
Ajutor în scrierea programelor
Legarea timpurie si uneltele de construire a instructiunilor
Programarea obiectelor altei aplicatii
Tipuri de date
Tipuri definite de utilizator
Declararea constantelor, variabilelor si tablourilor
Declararea variabilelor
Proceduri Sub
Proceduri Function
Exemple de proceduri
Organizarea generala a unui proiect VBA
Domeniul unei variabile, constante sau proceduri
Viata unei variabile
Variabile Object
Constante predefinite (built–in)
Modulul 3. INSTRUCTIUNILE VBA
Generalitati
Continuarea instructiunilor
Etichetarea liniilor
Comentarii
Operatori
Operatori aritmetici
Operatori de comparare
Operatori de concatenare
Operatori logici
Instructiuni executabile
Instructiuni de terminare sau oprire a programului  ( End, Exit, Stop)
Structuri de decizie (If…Then…Else, Select Case)
Operatiuni de intrare-iesire
Dialogul standard cu utilizatorul
Functia InputBox
Functia MsgBox
Modulul 4. Obiectele Microsoft Excel
Obiectul Application
Obiectul Workbook
Deschiderea unui Workbook
Metoda GetOpenFilename
Crearea si salvarea unui Workbook
Metoda Add (colectia Workbooks)
Metoda SaveAs
Metoda Save
Metoda GetSaveAsFilename
Închiderea unui Workbook
Metoda Close
Obiectul Range
Referinte de tip A1 sau nume de domeniu
Utilizarea indicilor de linii si coloane
Utilizarea proprietatii Offset
Utilizarea proprietatilor CurrentRegion si UsedRange
Parcurgerea unui domeniu de celule
Utilizarea instructiunii For Each … Next
Utilizarea instructiunii Do…Loop
Utilizarea proprietatii Address
Evenimentele din Excel
Permiterea si inhibarea evenimentelor
Utilizarea evenimentelor
Evenimentele obiectului Worksheet
Utilizarea modulelor clasa cu evenimente
Modulul 5. Modificarea interfetei cu utilizatorul
Dialogul Customize
Visual Basic
Domeniul schimbarilor asupra interfetei utilizator
Microsoft Excel
Mutarea unui meniu sau bara de unelte din spatiul de lucru în caiet
Eliminarea unui meniu/bara de unelte salvat în caiet
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Componente ale interfetei utilizator
Sistemul de meniuri
Actiuni de adaptare a sistemului de meniuri
Adaugarea de componente personale sau  modificarea componentelor built-in
Utilizarea submeniurilor
Utilizarea meniurilor contextuale
Utilizarea controalelor Text Box, List Box si Combo Box
Modificarile sistemului de meniuri în timpul proiectarii (design-time)
Adaugarea unei bare de meniu proprii
Adaugarea meniurilor
Adaugarea submeniurilor
Adaugarea si gruparea comenzilor
Adaugarea si modificarea meniurilor contextuale
Indicarea starii unei intrari de meniu
Redenumirea unei intrari de meniu
Bare de unelte
Principii de adaptare a barelor de unelte
Utilizarea meniurilor
Utilizarea controalelor Text box, List box si Combo box
Modificarile barelor de unelte în timpul proiectarii (design-time)
Adaugarea unei bare de unelte
Adaugarea si gruparea controalelor
Adaugarea si initializarea controalelor text box, list box si combo box
Eliminarea unui control dintr-o bara de unelte
Restaurarea barelor de unelte built-in
Modificarile barelor de unelte în timpul executiei (run-time)
Afisarea sau ascunderea controalelor si barelor de unelte
Mutarea si redimensionarea barelor de unelte
Restaurarea barelor de unelte built-in
Permiterea si interzicerea accesului la controale
Indicarea starii activ/inactiv a unui buton
Modificarea controalelor Text box, List box si Combo box
ID-uri de controale si intrari de meniu
Modulul 6. Cum se gestioneaza erorile
Proiectarea unei rutine de tratare a erorilor
Stabilirea capcanei de erori
Scrierea unei rutine de tratare a erorilor
Iesirea din rutina de tratare a erorilor
Diferenta dintre Resume si Resume Next
Reluarea executiei la o linie specificata
Ierarhia de tratare a erorilor
Cautarea în lista de apeluri
Indicatii pentru o tratare complexa a erorilor
Testarea tratarii erorilor prin generarea de erori
Definirea erorilor proprii
Tratarea inline a erorilor
Returnarea numerelor de eroare
Tratarea erorilor în procedura apelanta
Utilizarea datelor de tip Variant
Tratarea centralizata a erorilor
Inhibarea tratarii erorilor
Depanarea programelor care au rutine de tratare a erorilor
Tratarea erorilor din obiectele referite
Tratarea erorilor transmise din obiecte referite
Depanarea tratarii erorilor din obiecte referite
Depanarea programelor
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor

La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.

Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Cursuri aditionale
Lectii gratuite
Trainerii