Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Curs Excel Migrare la 2013 pentru utilizatorii de Excel 2003/2007/2010


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 90 EUR (fara TVA) Durata: 1 zi (8 ore)

 

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 81 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 72 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 63 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Logo Excel 2013

Cui se adreseaza acest curs?
Celor aflati la un nivel INTERMEDIAR in utilizarea Microsoft Excel 2000/2002/2003/2007/2010.

Informatii Trainer

 

Echipa DrExcel

Cursul este sustinut de catre Echipa Dr.Excel (condusa de Bogdan Tarla singurul MVP Microsoft Office din Romania)
Yahoo Messenger ID: office_itlearning 

Materialele de curs ITLearning (unice in Romania)

materiale de curs itlearning

Suportul de curs consta intr-o serie de resurse multimedia unice in Romania
-425 de video tutoriale in limba romana (click aici pentru a descarca o copie Demo a DVD-ului)

 

Exemple clasa- toate exemplele realizate la curs (aprox. 50 de exemple functionale, realizate de trainer in cadrul cursului)

  

 

 

Logo Dr.Excel -acces pe forumul comunitatilor Microsoft Office din Romania

 

Comunitatea Microsoft Office din Romania

Aceste comunitati sunt administrate de catre ITLearning (cu sprijinul Microsoft Romania) si reprezinta locul in care puteti adresa orice intrebare tehnica legata de produsele suitei de birou Microsoft Office. 

materiale de curs microsoft step by stepToti cursantii nostri primesc si documentatia oficiala Microsoft Step by Step.
Scrise de echipele de specialisti Microsoft manualele Oficiale SBS (Step by Step)- reprezinta suportul de curs editat de Microsoft Press care contine baza conceptuala si hands-on-labs oferite de trainerii certificati Microsoft pe parcursul "instructor-led course" necesare sustinerii cu succes a examenelor MOS(Microsoft Office Specialist) aferente si obtinerii expertizei necesare activitatii de zi cu zi.  


Logo Office-Learning.roSeparat, dupa terminarea cursului, ITLearning ofera acces gratuit pe singurul portal de lectii interactive din Romania: www.Office-Learning.ro (click aici pentru a vizualiza 3 lectii interactive demonstrative)

 

Agenda Curs (format prescurtat)
Modulul 1: Introducere in noua interfata
Modulul 2: Noutati aduse de Excel 2007 (si care exista si in Excel 2013) 
Modulul 3: Sortare si Filtrare imbunatatita
Modulul 4: Imbunatatiri aduse tabelelor din Excel
Modulul 5: Aspect nou adus graficelor
Modulul 6: Tabele Pivot mult mai usor de folosit
Modulul 7: Noi formate de fisiere
Modulul 8: O noua experienta legata de imprimare
Modulul 9: Noutati aduse de Excel 2010 (si care exista si in Excel 2013)
Modulul 10: Noutati aduse de Excel 2013
Agenda Curs (in detaliu)
Modulul 1: Introducere in noua interfata
De ce s-a schimbat?
Care sunt beneficiile?
Panglicile (ribbons)
Galerii de optiuni
Live Preview
Contextualizare
Quick Access Toolbar
“Floatie”
“Super Tooltips”
Modulul 2: Noutati aduse de Excel 2007 (si care exista si in Excel 2013)

Performanta crescuta (multithreading, multicoring)
Mai multe linii si coloane, dar si alte noi limite.
Teme Office si stiluri Excel
Aplicarea unei teme
Folosirea stilurilor
Formatare conditionata imbogatita
Mod mult mai usor de scriere a formulelor
Bara de formule redimensionabila
Inserarea optiunii de autocompletare a formulelor
Referinte structurate
Acces mai usor la campurile denumite
Modulul 3: Sortare si Filtrare imbunatatita
Modulul 4: Imbunatatiri aduse tabelelor din Excel
Randuri care preiau antetul coloanelor
Coloane calculate
Filtrare automata
Referinte structurate
Linii calculate
Stiluri pentru tabel
Modulul 5: Aspect nou adus graficelor
Visual chart element pickers
Un aspect modern oferit de OfficeArt
Linii si fonturi clare
Mai multe culori ca niciodata
Modulul 6: Tabele Pivot mult mai usor de folosit
Folosirea comenzii Undo in cadrul unui tabel Pivot
Modulul 7: Noi formate de fisiere
Formate de tip XML
Formate binare pentru Excel
Compatibilitate cu versiunile anterioare de Excel
Modulul 8: O noua experienta legata de imprimare
Vizualizare noului aspect de pagina
Salvarea in formate PDF si XPS
Modulul 9: Noutati aduse de Excel 2010 (si care exista si in Excel 2013)
Ribbon-urile se pot customiza
Backstage View
Paste Preview
Instrument de editare a pozelor
Instrument de captura de ecran
Tipuri noi de Smartart-uri
Mod protejat de deschidere a documentelor
Splash screen-uri inteligente
Aspect estetic mult imbunatatit
Excel 2010 Web (free)
Sparklines
Slicers
Suport pentru ecuatii matematice
Modulul 10: Noutati aduse de Excel 2013
Cum utilizam noul instrument Spreadsheet Compare din Excel 2013?
Cum utilizam noul instrument Timeline din Excel 2013?
Cum utilizam noile optiuni de afisare a diagramelor din Excel 2013?
Cum utilizam noua optiune Recommended Charts din Excel 2013?
Cum utilizam noua optiune Recommended Pivot Tables din Excel 2013?
Cum utilizam noul instrument Power View din Excel 2013?
Cum utilizam noul instrument Flash Fill din Excel 2013?
Cum utilizam noile optiuni de inserare a imaginilor din Excel 2013?
Cum instalam noile aplicatii din Office Store in Excel 2013?
Cum utilizam noua functie ENCODEURL din Excel 2013?
Cum utilizam noua optiunea Browser View Options din Excel 2013?
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor

La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.

Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Cursuri aditionale
Lectii gratuite
Trainerii