Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Curs InfoPath 2007


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 165 EUR (fara TVA) Durata: 2 zile (16 ore)

 

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

Brosura cursului in format DOC (word)

Brosura cursului in format XPS

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 148 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 132 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 115 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Logo Infopath 2007

Office InfoPath eficientizeazã procesul de strângere a informațiilor, prin expedierea de formulare electronice care ajung rapid la participanții implicați, prin reducerea intrãrii datelor redundante și prin îmbunãtãțirea calitãții datelor strânse.
Formularele InfoPath se pot distribui ca mesaje de poștã electronicã, pentru a accelera procesul de completare a lor.
Office InfoPath ne ajutã sã obținem informațiile corecte - din prima - furnizând o validare în timp real
Formularele InfoPath pot fi aplicate în mai multe browsere Web pentru completare, între care se numãrã Microsoft Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Safari și altele.

Agenda Curs (format prescurtat)
Module 1: Getting Started with Forms 
Module 2: Designing a Form 
Module 3: Working with Basic Forms 
Module 4: Finishing your Form 
Module 5: Printing and Viewing Forms 
Module 6: Using Print Preview & Printing a Form
Agenda Curs (in detaliu)
Module 1: Getting Started with Forms
Choosing a Form
Form Tasks
Creating a New Form
Searching For Templates
Module 2: Designing a Form
Using the Design a Form Window
Using the Design Tasks Task Pane
Setting the Layout
Using the Tables Toolbar
Module 3: Working with Basic Forms
Opening a Form
Understanding the Form
Entering Data
Saving your Form
Module 4: Finishing your Form
Adding Controls
Control Name Usage
Using Data Sources
Switching Controls
Running the Design Checker
How to Protect a Form
Using Security Levels
Testing a Form
Publishing to a Shared Network Folder
Module 5: Printing and Viewing Forms
Opening the Views Task Pane
Creating a View
Choosing a View
Creating a Print Version
Module 6: Using Print Preview & Printing a Form
Opening Print Preview
Using the Print Preview Toolbar
Use the Zoom Feature
Navigating Print Preview
Print Commands
Setting Printer Options
Copies and Page Ranges
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor

La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.

Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Site Oficial (EN)...