Descarcati brosura cursului

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:
3-7 participanti : -10% rezultand pretul final de 148 Euro fara TVA/participant
8-12 participanti : -20% rezultand pretul special de 132 Euro fara TVA/participant
> =13 participanti : -30% rezultand pretul exceptional de 115 Euro fara TVA/participant
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)
N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) , din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.
N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).
N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Cui se adreseaza acest curs?
Celor aflati la nivelul de INTERMEDIAR in utilizarea Microsoft PowerPoint.
La finalul acestui curs participantii vor putea sa:
-stabileasca efecte animate asupra continutului unei prezentari
-lucreze cu sabloane
-lucreze cu diapozitive MASTER
-realizeze prezentari de impact
-prezinte intr-un mod profesionist diapozitivele
Cunostinte prealabile
Pentru a putea participa cu succes la acest curs viitorii cursanti trebuie sa stapaneasca cunostinte minime de operare PC:
-experienta minima in utilizarea sistemul de operare Windows (gestionarea fisierelor si directoarelor)
-experienta minima in utilizarea unui program din suita Microsoft Office (salvarea, deschiderea, regasirea unui document, lucrul cu meniuri, toolbar-uri, etc)
Informatii Trainer


Cursul este sustinut de catre
Echipa Dr.Powerpoint (condusa de
Bogdan Tarla - alias
Dr.Excel- singurul
MVP Microsoft Office din Romania)
Yahoo Messenger ID: office_itlearning

Materialele de curs ITLearning (unice in Romania)

Suportul de curs consta intr-o serie de resurse multimedia unice in Romania:
-425 de video tutoriale in limba romana (click aici pentru a descarca o copie Demo a DVD-ului)
- 50 de lectii scrise (click aici pentru a descarca o lectie demonstrativa)
- cele 50 de resurse aferente lectiilor scrise (click aici pentru a descarca o resursa aferenta unei lectii)
- toate exemplele realizate la curs (aprox. 50 de exemple functionale, realizate de trainer in cadrul cursului)
-acces pe forumul comunitatilor Microsoft Office din Romania (unde gasiti mii si mii de intrebari si raspunsuri in materie de Microsoft Office)

Aceste comunitati sunt administrate de catre ITLearning (cu sprijinul Microsoft Romania) si reprezinta locul in care puteti adresa orice intrebare tehnica legata de produsele suitei de birou Microsoft Office.
Toti cursantii nostri primesc si documentatia oficiala Microsoft Step by Step.
Scrise de echipele de specialisti Microsoft manualele Oficiale SBS (Step by Step)- reprezinta suportul de curs editat de Microsoft Press care contine baza conceptuala si hands-on-labs oferite de trainerii certificati Microsoft pe parcursul "instructor-led course" necesare sustinerii cu succes a examenelor MOS(Microsoft Office Specialist) aferente si obtinerii expertizei necesare activitatii de zi cu zi.
Separat, dupa terminarea cursului, ITLearning ofera acces gratuit pe singurul portal de lectii interactive din Romania: www.Office-Learning.ro (click aici pentru a vizualiza 3 lectii interactive demonstrative)
Agenda Curs (format prescurtat)
Modulul 1: Sabloane PowerPoint
Modulul 2: Organigrame, Diagrame
Modulul 3: Efecte animate
Modulul 4: Distribuirea unei prezentari (PUBLISH)
Modulul 5: Crearea prezentarilor de impact
Modulul 6: Presentation Skills
Agenda Curs (in detaliu)
Modulul 1: Organigrame, Diagrame
Descriere modul
Diagramele sunt un tip special de grafice PowerPoint ce nu-si propun sa afiseze variatii de date (cum fac chart-urile), ci modul in care diferite obiecte relationeaza (organigrame), sau felul in care se deruleaza diferite procese (workflow), structuri, etc
Lectii
Inserarea unei diagrame
Formatarea unei diagrame
Draw a Flowchart
Modulul 2: Sabloane PowerPoint
Descriere modul
Unul dintre cele mai importante/interesante capitole din cadrul cursului. Sabloanele si diapozitivele Master permit utilizatorilor PowerPoint sa lucreze mult mai productiv. Un diapozitiv Master reprezinta un sablon ce se aplica tuturor celorlalte diapozitive si permite gestionarea centralizata a continutului redundant (antet, subsol, butoane de navigare, culori/imagini de fundal, etc).
Lectii
Definirea caracteristicilor unui sablon
Crearea unei scheme de culori
Lucrul cu diapozitive Master
Crearea unor liste marcate personalizat (Custom Bullets)
Formatarea Antetului si a Subsolului unei prezentari
Casuta de notite
Salvarea/Reutilizarea unui sablon PowerPoint
Modulul 3: Efecte animate
Descriere modul
Efectele animate permit o mai buna vizualizare/urmarire a continutului. Totusi este recomandat a nu se face abuz de astfel de efecte animate deoarece obosesc asistenta.
Lectii
Inserarea de filme si sunete
Stabilirea efectelor animate
Stabilirea unui itinerariu pentru un obiect animat
Modulul 4: Distribuirea unei prezentari
Descriere modul
Modulul isi propune sa prezinte modalitatile pe care le avem la indemana pentru a rula o prezentare pe un alt calculator decat cel pe care a fost realizata. De asemenea se arata si felul in care aceeasi prezentare poate fi expusa in moduri diferite (custom shows).
Lectii
Butoane de navigare
Prezentari personalizate (Custom Shows)
Narrations si Slide Timings
Mutarea unei prezentari pe un alt calculator (2 modalitati: fisiere pps si kit-uri de instalare)
Modulul 5: Crearea prezentarilor de impact
Lectii
Regula nr. 1: mai putin=mai bine
Regula nr. 2: 6X6=36
Sfaturi pentru folosirea paletelor de culori
Sfaturi pentru folosirea fonturilor/stilurilor/formatarilor
Sfaturi pentrufolosirea pozelor/diagramelor
Sfaturi pentru folosirea animatiilor
Modulul 6: Presentation Skills
Lectii
Tipuri de prezentari: online/offline
Pregatirea speach-ului
Speach-ul propriu-zis
Gestionarea auditoriului ostil
Tehnici de captare a atentiei
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor
La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.
Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.
De ce ITLearning?
Motivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.
Motivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei
Motivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania

Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)
Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :
Motivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:
Contact

Recomandare Microsoft Romania
Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.
Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro
Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 
Telefon fix: 021.659.69.39; 0371.356.059
Telefon mobil: 0787.692.238
Fax: 0371.602.780
Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti


Va asteptam!