Bogdan
Tarla
Lucian
Constantin
Cezar
Barbu
Alina
Stanculescu
Andrei
Neagu
Teodor
Darabeanu
Valy
Greavu

Curs SharePoint Designer 2010


Inscrie-te la acest curs sau cere detalii suplimentare
Cereti mai multe detalii despre acest curs
Nume:*
Prenume:*
E-mail:*
Tipul mesajului:
Comentariu:*
Cod de verificare:*
Introduceti codul de verificare alaturat
Pret lista: 165 EUR (fara TVA) Durata: 2 zile (16 ore)

 

 

Descarcati brosura cursului

Brosura cursului in format PDF

 

 

Discount-uri de volum, acordate pentru cursurile organizate exclusiv la cererea companiilor-client, pentru grupe formate din:

3-7       participanti :   -10% rezultand pretul final de 148 Euro fara TVA/participant
8-12     participanti :   -20% rezultand pretul special de 132 Euro fara TVA/participant 
> =13   participanti :   -30% rezultand pretul exceptional de 115 Euro fara TVA/participant
  
N.B. 1 Pentru cursurile organizate la sediul centrului nostru de training pretul de mai sus include serviciile de instruire in clasa dotata cu infrastructura necesara (laptop/desktop, videoproiector, flipchart), suportul de curs, benefciile post-instruire descrise mai jos si cofeebreak (apa de baut, ceai / cafea). Servicii conexe, oferite la solicitarea dvs.: masa de pranz la restaurant la pretul de 7 Euro / zi / persoana (fara TVA)

N.B. 2 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, situat in Bucuresti sau Ilfov, cu infrastructura asigurata de client (laptop / desktop, video-proiector flipchart etc.) ,  din pretul de mai sus se deduce suma de 7 Euro / zi / participant, reprezentata de cheltuielile noastre cu infrastructura si coffe break.

N.B. 3 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, oriunde in tara, pentru un numar de minim 6 participanti, in pretul de mai sus sunt incluse toate costurile legate de deplasarea trainer-ului nostru (cazare, transport, diurna).

N.B. 4 Pentru cursurile organizate la sediul companiei client, cu infrastructura aferenta asigurata de noi (laptop-uri, video-proiector, flipchart), la pretul de mai sus se adauga suma de 5 euro / participant / zi de curs (fara TVA), reprezentata de cheltuielile aferente infrastructurii.

Agenda
Module 1: Overview of the SharePoint Architecture
Defining the architecture
Assessing the needs of the user
Planning for development
Leveraging the No Code paradigm
Surveying Windows SharePoint Services and SharePoint Server
Module 2: Structuring SharePoint Web Sites
Organizing SharePoint components
Utilizing site templates
Appreciating Site Definitions
Customizing QuickLaunch navigation
Reviewing navigation hierarchy
Module 3: Publishing Information
Working with libraries
Uploading images
Defining custom data storage with lists
Extending metadata range with Site Columns and Content Types
Filtering information with views
Module 4: Displaying Published Content
Creating user interfaces
Contrasting client and server-side processing
Composing interfaces with the Designer Toolbox
Analyzing SharePoint page processing
Integrating ASP.NET 2.0 components with SharePoint
Providing user configuration with Web Parts
Module 5: Styling User Interfaces
Applying organizational branding with Master Pages
Managing content regions with placeholders
Enhancing default page templates with formatting tools
Utilizing visual CSS tools
Composing new themes
Overriding SharePoint Style Sheets
Module 6: Rendering Views with Data Sources
Connecting to XML documents
Managing data source content
Accessing relational databases
Consuming Web services
Conditionally formatting Data Views
Creating calculated column values
Filtering related information
Linking data sources within a DataForm
Module 7: Persisting Information
Selecting data storage locations
Evaluating multi- versus single-page editing layouts
Modifying data form edit templates
Providing referential data lookups
Module 8: Automating Business Processes
Identifying business processes
Differentiating workflow types: linear, state and rules based
Hosting workflows on the Web
Investigating built-in SharePoint workflows
Windows Workflow Foundation within a SharePoint context
Creating and changing custom workflows
Activating business logic conditionally
Utilizing list data and workflow variables
Module 9: Managing SharePoint Applications
Considering deployment options and issues
Exporting and importing application components
Building and reusing site templates
Evaluarea cunostintelor si a nivelului de satisfactie a cursantilor

La finalul instruirii se va face evaluarea nivelului cunostintelor si abilitatilor practice dobandite, printr-un test grila respectiv prin rezolvarea unui exercitiu in cadrul unui workshop. Nivelului de satisfactie al absolventilor va fi reflectat de feedback-ul completat de acestia, in care se va aprecia, pe o scara de la 1 la 5, ritmul cursului, gradul de dificultate, documentatia, laboratoarele precum si prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica. Fiecare absolvent va putea evalua deasemenea obiectivele cursului, gradul in care acestea au fost atinse, competentele si abilitatile dobandite la absolvire.

Garantia de buna executie a serviciilor
In cazul obtinerii unei medii a nivelului de satisfactie a participantilor sub 75 %, rezultat dupa centralizarea punctajului acordat de absolventi, IT Learning garanteaza, fie reluarea cursului, fara perceperea nici unei taxe suplimentare, fie renuntarea la suma reprezentand contravaloarea instruirii.

De ce ITLearning?

sigla MVPMotivul nr. 1: Pentru ca avem trainerii cei mai valorosi din Romania, cu cele mai noi certificari si credentiale internationale (Microsoft Office Specialist Instructor, Microsoft Certified Trainer, ECDL, etc), in frunte cu Bogdan Tarla (alias Dr.Excel) singurul MVP Microsoft Office din Romania.

 


Microsoft MVP Excel (2006 - prezent)


Microsoft Certified Trainer (2001 -prezent)

MOS
            logo


Microsoft Office Instructor

IC3
            logo


IC3 Instructor

ECDL
            logo


Instructor ECDL (din anul 2003)

CNFPA
            logo

Instructor CNFPA

 


Office-Learning PortalMotivul nr. 2: Pentru ca detinem cele mai moderne materiale de curs din Romania, mii de lectii interactive postate pe cel mai puternic portal de training interactiv Microsoft Office din Centrul si Estul Europei

 


logo officespecialistMotivul nr. 3: Sute de tutoriale video/webcast-uri postate pe portalul Comunitatii Microsoft Office din Romania



logo dr.excel
Motivul nr. 4: Pentru ca administram cele mai puternice comunitati Microsoft Office din Romania: www.DrExcel.ro (mii si mii de intrebari si raspunsuri pe teme de Excel) si www.OfficeSpecialist.ro (comunitatea Microsoft Office din Romania)


Motivul nr. 5: Pentru ca avem cea mai mare experienta privind sustinerea cursurilor oficiale Microsoft Office din Romania (sute de cursuri livrate pentru companii romanesti si multinationale din toata tara) :

 


Recomandare Microsoft
Logo Eon

Recomandare E-on
Logo Unicredit
Recomandare Renault
Logo Unicredit
Recomandare Unicredit

Recomandare BCR Asigurari

Recomandare Alpha Bank

Recomandare Siemens

Logo Petrom

Logo Vodafone

 

IT LearningMotivul nr. 6: Pentru ca detinem cele mai puternice brand-uri in materie de training/consultanta Microsoft Office din Romania:

 

Dr.Access logo
Dr.Powerpoint logo Dr.Outlook logo
Dr.Word logo Dr.Project logo
Dr.VB logo Dr.Windows logo

 

Contact

Contact

 Recomandare Microsoft Romania

Oferta IT Learning se adreseaza tuturor celor care doresc sa se perfectioneze prin cursuri personalizate.


 

 
Daca va doriti un training customizat, livrat conform nevoilor dvs. de instruire, in perspectiva cresterii expertizei si atingerii obiectivelor propuse, IT Learning este cea mai potrivita alegere.

Companiile si persoanele fizice interesate de serviciile noastre ne pot scrie la adresa: office@itlearning.ro

Obtineti mai multe informatii despre oferta noastra de cursuri: 

Telefon fix:       021.659.69.39; 0371.356.059

Telefon mobil: 0787.692.238

Fax:                   0371.602.780

Locatie Centru de Training : Strada Olari, Nr 7A, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti



 

 

 Va asteptam!

Lectii gratuite